Co zrobić w przypadku gdy mój Internet bezprzewodowy przestał działać?

  1. Jeśli posiadasz zewnętrzną antenę zasilaną za pomocą zasilacza PoE oraz router postępuj z poniższymi wskazówkami:
    1. sprawdź czy kabel od anteny znajduje się w wejściu PoE zasilacza,
    2. sprawdź czy kabel łączący zasilacz (anteny) z routerem znajduje się w wejściu LAN, a od strony routera w wejściu WAN,
    3. odłącz zasilanie anteny oraz routera na ok. 1 min. (2 zasilacze),
    4. odczekaj parę minut, aż urządzenia uruchomią się ponownie,
    5. sprawdź czy Internet już działa.
  2. Jeśli powyższe czynności nie przyniosły efektu i Internet nadal nie działa postępuj z poniższymi wskazówkami:
    1. wyciągnij delikatnie kabel od anteny z zasilacz (anteny) z wejścia POE i włóż go z powrotem,
    2. tą samą czynność wykonaj z drugim kablem w wejściu LAN (zasilacza anteny),
    3. tą samą czynność wykonaj przy routerze, wyciągnij i włóż kabel z wejścia WAN,
    4. odczekaj parę minut aż urządzenia uruchomią się ponownie,
    5. sprawdź czy Internet już działa.
  3. Jeśli powyższe czynności nie przyniosły efektu i Internet nadal nie działa to sprawdź na telefonie nazwę swojej sieci domowej Wi-Fi.
    1. Jeśli nazwa jest inna niż ta, która została ustawiona przez techników np. PSK-NET_…… oznacza to, że router został zresetowany do ustawień fabrycznych, powiadom nas o tym.

Zasilacz anteny bezprzewodowej

Schemat podłączenia anteny i routera

Jeśli żadna z powyższych wskazówek nie pomoże skontaktuj się z naszym działem technicznym pod nr tel. 95 768 90 10 lub wyślij sms pod nr 503 340 503 (na początku sms 'a wpis „Usterka„, a następnie podaj Imię i Nazwisko, Adres oraz krótką informację dotyczącą usterki).