Szanowni Państwo,

w związku z ostatnimi wydarzeniami w naszym kraju od dnia 13-03-2020r. Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne do odwołania. Wszelkie płatności w tym za abonament internetowy i telewizyjny prosimy opłacać na Państwa indywidualne konta bankowe. Numery kont można znaleźć na umowach i w panelu użytkownika pod tym adresem.

Wszelkie pytania oraz sprawy techniczne prosimy kierować na numer: 95 768 90 10 / 502 307 512 lub poprzez komunikator messenger na naszej stronie.

Uruchomiony został specjalny numer do zgłoszeń awarii poprzez wiadomość SMS, dzięki któremu otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
Aby otrzymać potwierdzenie należy prawidłowo wysłać SMS. Poniżej przykład jak należny wysłać wiadomość SMS o awarii:

————————————————————————————————————————————————————
Na numer 503 340 503 wyślij wiadomość o treści: np. „Usterka Adam Kowalski adres instalacji Brak internetu od godziny 10.15″
————————————————————————————————————————————————————

Uwaga! W treści SMSa musi na początku znaleźć się wyraz Usterka