Co zrobić w przypadku gdy mój Internet światłowodowy przestał działać?
Jeśli posiadasz router światłowodowy
- Sprawdź czy świeci się czerwona lampka LOS na
ruterze, - jeśli się świeci, przejdź do punktu nr 3,
- jeśli się nie świeci przejdź do punktu nr 2,
- Sprawdź czy świeci się czerwona lampka LOS na
Jeśli nie świeci się czerwona Lampka i to postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- wyłącz zasilacz routera na ok. 10 s. z prądu,
- odczekaj dłuższą chwilę, aż urządzenia uruchomią się ponownie,
- sprawdź czy Internet już działa, jeśli działa to nie musisz nic więcej robić.
Jeśli świeci się czerwona lampka na ruterze to postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- Sprawdź paczkord (żółty kabel) światłowodowy, który łączy router z puszką abonencką, czy nie ma gdzieś
załamania, zagięcia lub uszkodzenia,- Jeśli jest zagięcie lub załamanie to spróbuj je wyprostować i sprawdź czy czerwona Lampka
przestała się świecić,- Jeśli nadal się świeci, zgłoś to do pomocy technicznej Kontakt
- Jeśli się nie świeci to sprawdź czy internet działa.
- Jeśli paczkord (żółty kabel) światłowodowy nie jest uszkodzony, ani zagięty to:
- Wyciągnij niebieską końcówkę z routera i włóż ponownie,
- Wyciągnij zieloną końcówkę z puszki abonenckiej i włóż ponownie,
- Sprawdź czy internet już działa. Jeśli działa nie musisz nic więcej robić.
- Jeśli internet nie działa zgłoś to do pomocy technicznej Kontakt
- Jeśli jest zagięcie lub załamanie to spróbuj je wyprostować i sprawdź czy czerwona Lampka
- Sprawdź paczkord (żółty kabel) światłowodowy, który łączy router z puszką abonencką, czy nie ma gdzieś
Router światłowodowy
Jeśli żadna z powyższych wskazówek nie pomoże skontaktuj się z naszym działem technicznym pod nr tel. 95 768 90 10 lub wyślij sms pod nr 502 307 512 (na początku podaj Imię i Nazwisko, Adres oraz krótką informację dotyczącą usterki).



