Co zrobić w przypadku gdy mój Internet bezprzewodowy przestał działać?

  1. Jeśli posiadasz zewnętrzną antenę zasilaną za pomocą zasilacza PoE oraz router postępuj z poniższymi wskazówkami:
    1. sprawdź czy kabel od anteny znajduje się w wejściu PoE zasilacza,
    2. sprawdź czy kabel łączący zasilacz (anteny) z routerem znajduje się w wejściu LAN, a od strony routera w wejściu WAN,
    3. odłącz zasilanie anteny oraz routera na ok. 10 sek. (2 zasilacze),
    4. odczekaj parę minut, aż urządzenia uruchomią się ponownie,
    5. sprawdź czy Internet już działa.
  2. Jeśli powyższe czynności nie przyniosły efektu i Internet nadal nie działa postępuj z poniższymi wskazówkami:
    1. wyciągnij z zasilacza (od anteny) delikatnie kabel z wejścia POE i włóż go z powrotem,
    2. tą samą czynność wykonaj z drugim kablem w wejściu LAN,
    3. tą samą czynność wykonaj przy routerze, wyciągnij i włóż kabel z wejścia WAN,
    4. odczekaj aż urządzenia uruchomią się ponownie,
    5. sprawdź czy Internet już działa.
  3. Jeśli powyższe czynności nie przyniosły efektu i Internet nadal nie działa to sprawdź na telefonie nazwę swojej sieci domowej Wi-Fi.
    1. Jeśli nazwa jest inna niż ta, która została ustawiona przez techników np. PSK-NET_…… oznacza to, że router został zresetowany do ustawień fabrycznych, powiadom nas o tym.

Zasilacz anteny bezprzewodowej

Schemat podłączenia anteny i routera

Jeśli żadna z powyższych wskazówek nie pomoże skontaktuj się z naszym działem technicznym pod nr tel. 95 768 90 10 lub wyślij sms pod nr 502 307 512 (na początku podaj Imię i Nazwisko, Adres oraz krótką informację dotyczącą usterki).