Co zrobić w przypadku gdy mój Internet bezprzewodowy przestał działać?
Jeśli posiadasz zewnętrzną antenę zasilaną za pomocą zasilacza PoE oraz router postępuj z poniższymi wskazówkami:
- sprawdź czy kabel od anteny znajduje się w wejściu PoE zasilacza,
- sprawdź czy kabel łączący zasilacz (anteny) z routerem znajduje się w wejściu LAN, a od strony routera w wejściu WAN,
- odłącz zasilanie anteny oraz routera na ok. 10 sek. (2 zasilacze),
- odczekaj parę minut, aż urządzenia uruchomią się ponownie,
- sprawdź czy Internet już działa.
Jeśli powyższe czynności nie przyniosły efektu i Internet nadal nie działa postępuj z poniższymi wskazówkami:
- wyciągnij z zasilacza (od anteny) delikatnie kabel z wejścia POE i włóż go z powrotem,
- tą samą czynność wykonaj z drugim kablem w wejściu LAN,
- tą samą czynność wykonaj przy routerze, wyciągnij i włóż kabel z wejścia WAN,
- odczekaj aż urządzenia uruchomią się ponownie,
- sprawdź czy Internet już działa.
Jeśli powyższe czynności nie przyniosły efektu i Internet nadal nie działa to sprawdź na telefonie nazwę swojej sieci domowej Wi-Fi.
- Jeśli nazwa jest inna niż ta, która została ustawiona przez techników np. PSK-NET_…… oznacza to, że router został zresetowany do ustawień fabrycznych, powiadom nas o tym.
Zasilacz anteny bezprzewodowej
Schemat podłączenia anteny i routera
Jeśli żadna z powyższych wskazówek nie pomoże skontaktuj się z naszym działem technicznym pod nr tel. 95 768 90 10 lub wyślij sms pod nr 502 307 512 (na początku podaj Imię i Nazwisko, Adres oraz krótką informację dotyczącą usterki).