Pomoc

Rozwiązanie problemu z Internetem światłowodowym.



  1. Jeśli posiadasz router światłowodowy
    1. Sprawdź czy świeci się czerwona lampka LOS na
      ruterze,
    2. jeśli się świeci, przejdź do punktu nr 3,
    3. jeśli się nie świeci przejdź do punktu nr 2,
  2. Jeśli nie świeci się czerwona Lampka i to postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
    1. wyłącz zasilacz routera na ok. 10 s. z prądu,
    2. odczekaj dłuższą chwilę, aż urządzenia uruchomią się ponownie,
    3. sprawdź czy Internet już działa, jeśli działa to nie musisz nic więcej robić.
      1. Jeśli internet nie działa, to sprawdź czy widać Twoją domową sieć WiFi np. PSK-NET_  i zgłoś to
        do pomocy technicznej Kontakt
      2. Jeśli widać inną nazwę Twojej domowej sieci WiFi, to również zgłoś to do pomocy technicznej Kontakt
  3. Jeśli świeci się czerwona lampka na ruterze to postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
    1. Sprawdź paczkord (żółty kabel) światłowodowy, który łączy router z puszką abonencką, czy nie ma gdzieś
      załamania, zagięcia lub uszkodzenia,
      1. Jeśli jest zagięcie lub załamanie to spróbuj je wyprostować i sprawdź czy czerwona Lampka
        przestała się świecić,
        1. Jeśli nadal się świeci, zgłoś to do pomocy technicznej Kontakt
        2. Jeśli się nie świeci to sprawdź czy internet działa.
      2. Jeśli paczkord (żółty kabel) światłowodowy nie jest uszkodzony, ani zagięty to:
        1. Wyciągnij niebieską końcówkę z routera i włóż ponownie,
        2. Wyciągnij zieloną końcówkę z puszki abonenckiej i włóż ponownie,
        3. Sprawdź czy internet już działa. Jeśli działa nie musisz nic więcej robić.
          1. Jeśli internet nie działa zgłoś to do pomocy technicznej Kontakt




Jeśli żadna z powyższych wskazówek nie pomoże skontaktuj się z naszym działem technicznym pod nr tel. 95 768 90 10 lub wyślij sms pod nr 502 307 512 (na początku podaj Imię i Nazwisko, Adres oraz krótką informację dotyczącą usterki).


Admin

Share
Published by
Admin

This website uses cookies.